Snart lov!

Idag slutade jag 11:20 så jag och tjejerna åt i stan. Sedan åkte jag för att möta upp mamma, vi skulle till allum för att kolla lite julklappar till olika personer och jag skulle köpa 2 julklappar till några personer. Hehe ;)
 
Imorgon ska jag följa med Johan till kungsbacka för att träffa hans småsyskon och min svärmor. Jag hade tänkt fjäska med Johan att vi sak svänga in på Hööks och Börjes för att köpa lite saker till mig och Solvind. Eftersom jag inte har så bra ställt med pengar just nu så blir det bara ett par fodrade ridstövlar och på börjes ska jag köpa hästgodis för det är billigare där. 
 
Jag lär ju få med mig något mer hem, det kan jag lova er. Men antagligen inget schabrak, jag får inte köpa fler för mamma. Jag har BARA 9 men man kan aldrig få för många schabrak. Right?
 
Jag har precis skrivit klart min debattartikel, så nu är allt klart inför lovet som börjar imon. 
Det ända jag ska göra i skolan imon är att gå på julavslutningen. Men jag slutar antagligen vid 12 eller nåt.
 
Ha det bra så hörs vi på Torsdag eller Fredag ;D <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0