Redovisning i svenskan

Hejsan svejsan!
 
Idag har jag varit i skolan och haft Engelska, Svenska och Matte. Boring kan jag tala om för er!
 
Fast svenskan var ganska chill måste jag medge, vi hade redovisningar på 3 minuter var.
Kan ni gissa om vad jag pratade om? The Beatles såklart! Vad annars?
Det gick bra, jag hade gjort en powerpoint med bilder på beatles. Lena Kiwi (läraren) tyckte det var jätte bra, det bästa är att hon också är ett The Beatlesfan.
Jag är verkligen glad att jag inte har problem att prata inför grupp. Det gör mycket lättare, speciellt när man själv fick välja ämnet.
 
Jag är bara hemma och vänder en snabbis, jag ska vidare till Johan sedan. Ska sova där men jag var tvungen att fixa en sak på mobilen först och ta mina tabletter mot magkatarren.
 
Imon har jag matteomprov också, fy tusan säger jag bara! Jag hoppas på det bästa iallafall!
 
Sköt om er så hörs vi! <3
 
Jag bjuder på en mysig bild på mina boys! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0