Piller...

Idag har jag varit på vårdcentralen och fått tabletter för min magkatarr.
När jag vaknade imorse så hade jag fruktasvärt ont i mellangärdet och det sved på något konstigt vis i magen. Så jag stannade hemma från skolan idag för att se ifall det skulle bli bättre av att bara ta det lugnt. Men icke sa nicke, jag och mamma åkte till vårdcentralen i Gråbo och då fick jag någon skum medicin som jag ska ta en gång per dag i 4-5 veckor. Så nu hoppas jag på att det blir åtminstone lite bättre tills julafton.
 
Jag var väldigt nära att gå ut i stallet förut på dan för att rida i smyg men så fort jag skulle ta på mig termobyxor så mådde jag sämre. Kanske var det ett tecken av något slag?
 
Nu ska jag försöka fortsätta på debattartikeln som vi har i svenskan. Igen aning vad jag ska skriva om och hur jag ska börja. Det blir inte lätt det här, men den måste vara klar innan nästa vecka.
Usch och fy!
 
Fy för vintern...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0