Mitt mål inför 2013

Inför nästa år har jag inget speciellt nyårslöfte. Dock har jag ett mål som jag mer än gärna vill uppnå.
 
Jag har bestämt mig för att gå ner 7 kilo, gärna 9. Alltså vill jag väga 52 eller 50 kilo, då kan ni räkna ut själva vad jag väger nu.
 
Nu kommer alla säga att det är för lite att väga för mig men jag är missnöjd med mitt utseende så jag vill gå ner i vikt och bygga upp mer muskler, inte för mycket muskler utan lagom helt enkelt.
 
Jag SKA dra ner på godis och annat onyttigt, jag kommer garanterat äta en liten del av det men inte alls lika mycket som nu. Jag ska göra allt jag kan för att uppnå detta målet.
Alltså ska jag väga minst 52 kilo innan jag slutar 1.an i Juni. Att jag ska ha dom musklerna jag vill ha är inget jag kommer ha då. Men förhoppningsvis är jag en bra bit på vägen.
 
Självklart ska jag ju inte sluta äta vanlig mat, det är inte bra någonstans. Utan äta som vanligt och bara träna mer och kanske ta något mellanmål eftersom jag alltid äter så oregelbundet.
 
Alltså, den 11 Juni 2013 SKA jag ha gått ner mellan 7-9 kilo och byggt upp lite mer muskler.
Nu när all snö är borta ska jag försöka komma ut på en springrunda så ofta jag kan.
 
Från och med imorgon ska jag börja vara en nyttigare och förhoppningsvis en positivare
Emma Johansson.
 
Nu jävlar ska här tränas!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0