Hetsa hela natten hetsa hela dagen!

Hej Hej!
 
Jag gör ett försök att slänga in ett inlägg igen eftersom det inte funkade förut idag.
 
Idag hade jag servering i skolan, jag hade 7 pers samtidigt som jag skulle hålla koll på buffén så att allt fanns och räckte till alla gästerna. Det var stressigt men det funkade helt okej.
 
Denna sista veckan är det jätte mycket som måste göras i skolan och hemma. 
Jag måste börja slå in alla julklappar och vi ska snart hitta en fin gran. Men så är det de där hemska skolarbetet. Jag har redovisning i svenskan imon om The Beatles, man ska stå och prata inför klassen i 3 minuter. Sedan har jag omprov i matte på torsdag och så måste den där jäkla debattartikeln bli klar, jag vet inte hur jag ska skriva. Jag ger nästan upp snart.
 
Imon slutar jag runt 3 men jag är hemma 4. Då hade jag jätte gärna velat rida, men mamma säger att jag inte får rida förrän på Lördag. Jag längtar efter att få sitta på Solvind's rygg igen, men hon lär ju var svinpigg.
 
Nu ska jag stoppa ner mig i sängen brevid Johan. Imon blir det en lång och stressig dag i skolan. 3 lektioner som kommer blir ganska uttråkade kan jag gissa på. Men det är bara att stå ut denna sista veckan innan jullovet. På Onsdag nästa vecka har vi avslutning!
 
Jag lovar att jag ska bättra mig med bloggandet. Jag har 2 saker jag ska blogga om när jag har tid. 
När jag väl får det vill säga...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0