Fredagsmys!

Godkväll kära bloggläsare!
 
Just nu sitter jag här nydyschad i min OnePiece och gör mig redo inför filmen jag och familjen ska se. Nämligen Hunger Games, den som jag köpte i stan igår. Remember?
 
Imorgon ska vi flytta hästarna till en hage med mindre is och som är lite planare. Det blir lite lättare för hästarna att gå nu när det är så mycket is överallt.
Vi fick avmaskat hästarna idag också, vi har varit väldigt sena med det i år eftersom det varit så varierat väder. Men nu är det äntligen gjort.
 
Det kommer tydligen regna och bli 5+ imon så antagligen blir det ingen ridning. Därför kommer Solvind få gå runt i hagen och leka med sina buddies imon istället.
 
Nu ropar mamma på mig att fikan är klar och att det är filmtime.
Vi hörs imon förhoppningsvis
 
Cherrio!
The Beatles in my <3!
John Lennon<3
Paul McCartney<3
George Harrison<3
Ringo Starr<3
 


Kommentarer
Agnes Nilsson <3

Fin blogg! Kika gärna in på min & kommentera? Skulle varit jätte snällt. Jag följer bloggen, skulle varit kul om du följde min. :D

2012-12-29 @ 12:22:02
URL: http://agnesnilssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0