Dagens Ridpass: Skritt och trav i paddocken och ängen 21/12 2012

 
Idag fortsatte vi där vi slutade igår, att backa. Men idag gick det verkligen mycket bättre, hon var nästan sig själv igen. 
 
Först skrittade jag lite i paddocken men det var ganska knöligt och isigt så jag red en kvart på åkern, hon är ju fortfarande under igångsättning så vi tar det lugnt. Någon gång nästa vecka ska jag galoppera.
Hon var väldigt studsig, hon är väl pigg antar jag. Men jag försökte samla henne så gott det gick iallafall.
 
Imorgon ska jag nog rida på ängen igen, fast med sadel tror jag för det kändes inte säkert att rida barbacka kan jag tala om för er.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0