Dagens Ridpass: Skritt och trav i paddocken 17/12 2012

 
Idag fick jag äntligen rida min älskade Solvind. Vad jag har längtat!!
Eftersom hon stått så mycket så skrittade jag i paddocken och travade några steg. Det var ganska mycket is men hon verkade inte ha några problem med det. Hon har ju broddar på framhovarna.
 
Jag hämtade henne direkt från hagen och gick in i paddocken medan Johan hämtade tränset i stallet. (Han är så snäll) När jag skulle trava första gången så hoppade hon rätt upp i luften och tog ett galoppsteg. Hur tusan ska jag våga rida henne på ängen om hon ska vara så pigg?! 
Hoppas det löser sig.
 
Eftersom jag inte gjorde så mycket med henne idag finns det inte speciellt mycket att skriva om förutom att det var skönt att äntligen få rida henne igen. Nu är vi förhoppningsvis back on track!! <3
 
Måste ibland nypa mig själv i armen. Tänk att hon är min egna häst! <3


Kommentarer
Sandra Svensson

Vilken vacker vinter bild :)

2012-12-26 @ 00:39:42
URL: http://www.sandrasvensson88.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0