Dagens Ridpass: Fotografering på åkern 28/12 2012

 
Idag var Solvind som en raket, hon var pigg och väldigt stark. Ibland kunde jag knappt hålla henne under kontroll.
 
Jag red på åkern idag igen eftersom det är det ända stället som går att rida på för tillfället. 
Men både jag och Solvind tycker det är roligt att rida där. 
Johan fotade en massa precis som jag lovade er ;)
 
Idag fick det bli ganska mycket galopp eftersom Solvind var som hon var och för att jag ville få fina bilder. Dock ser jag jätte stor ut på alla bilderna eftersom jag hade så mycket kläder på mig för det var galet kallt även fast det bara var -4 grader.
Efter jag travade en stund så lugnade hon ner sig så att jag kunde springa av henne på den långa åkern. Men hon blev piggare efter ett tag, men jag lät henne springa på i hennes takt om det inte gick för fort. 
 
Jag är nöjd över Solvind och Johan. Johan fick ett par riktigt fina bilder och Solvind skötte sig gallant.
 
Här får ni några sköna bilder från idag!
 
Goa Solvind! <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0