Blindtarm besvär?

God Kväll på er alla damer och herrar!
 

Idag har jag inte gjort något alls. Jag och Johan har mest degat i soffan eftersom jag har haft fruktansvärt i magen runt blindtarmen. Så jag börjar bli lite orolig. Det är en smärta som är svår att förklara, jag har aldrig haft någon sådan smärta innan. Kan det vara något med blindtarmen tro?
 
Eftersom jag hade så ont i magen idag så struntade jag i att rida, jag kände att jag inte klarade av det. Men också för att det inte gick att rida i paddocken eftersom det var isigt och knöligt. Det hade ju töat i natt. Men imorgon ska jag försöka våga mig ut på en liten tur. Jag är nämligen ledig imon.
 
Jag ville bara tala om för er att jag lever. Nu ska jag äta och sedan ska jag kolla på julkalendern.
Ha det gött <3
 
Jag tycker denna bilden är så mysig på henne <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0