Baka Baka liten kaka

Hallojsan!
 
Idag har det inte hänt så mycket för min del faktiskt. Jag har mest tagit det lugnt hemma eftersom det varit sånt tråkigt väder. Usch för regn! Det är nu man ska ha en manege på gården...
 
Mamma och Jag fick något flipp förut och bestämde oss för att göra smörkrämsbeskvier. Mumma!
De står inne i kylen just nu för att stelna så att vi kan doppa dom i choklad efter middagen. Hoppas det blir lyckat! 
 
Jag fick en fråga om hur det är med min magkatarr, det börjar bli lite bättre men jag har ont för det mesta. Dock har jag börjat vänja mig vid smärtan men helst av allt hade jag velat slippa den. 
Skönare så...
 
Imorgon ska det bli lika dåligt väder så Solvind får väl stå då också antagligen om det inte ger sig framåt eftermiddagen för då kanske jag kan longera en snabbis på ängen. Jag har ingen lust att rida när det regnar, då finns det risk att hon halkar i gräset när det är så blött.
Denna bilden är så mysig på något konstigt vis tycker jag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0