Regn i Götet

Tjenare och Godmorgon!
 
Tyvärr är det inget strålande väder i Göteborg idag. Det bara regnar på...som vanligt.
 
Idag ska min klass och några andra klasser åka till slottskogen för att typ gå poängpromenad och lite andra grejer för att vi ska lära känna varandra. Vilket är kul men dom kunde ju valt något roligare ställe och någon dag det inte regnar...
 
Men man får väl göra det bästa av situationen helt enkelt!
 
När jag kommer hem efter skolan idag så ska jag motionera Solvind, antagligen är hon väl jätte blöt men då får hon stå inne någon timma eller så får jag longera henne. Jag måste hålla igång henne hela dagen fram tills söndag för då är det Pay n jump på Storås ridklubb. Jag ska hoppa 80 cm.
 
Jag ska fjäska lite med Johan så att han kanske kan följa med och fota och/eller filma. 
Min pojk är så snäll så han gör det säkert med glädje ;D
 
Nu ska jag göra mig klar inför dagen. 
 
Vi hörs! Ha det bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0