Stänger ner

Som ni säkert märkt så har jag inte varit aktiv det senaste på bloggen men det har varit så mycket med gymnasie valet och massa runt omkring mig som händer... Allt går upp och ner hela tiden och jag får aldrig en chans att vara glad för något för då kommer det någon eller något som gör mig ledsen igen...


Så jag har bestämt mig för att sluta blogga ett bra tag framöver, kommer kanske slänga in något snabbt inlägg någon gång ibland men inte blogga minst ett inlägg varje dag...

Men jag får se om jag kommer tillbaka i framtiden,


Det finns så många anledningar varför jag slutar men det är säkert sjukt ointressant för er att veta.


Ha det bra framöver!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0