Rubrik...

Är det mågon mer än jag som hatar rubriker? Kommer aldrig på vad man ska skriva...


Dagen har varit otroligt seg och tråkig!! Först släppte jag ut hästarna och mockade för Solvind. 

Efter det gick jag in och kollade på Bambi och sen så har jag suttit vid datan eller vid tvn hela dagen. Det suger verkligen att vara sjuk!!


Imorgon ska jag också vara hemma eftersom jag har feber fortfarande och även öroninflammation inte kul någonstans...

Om jag känner mig lite piggare imon så ska jag försöka ta in Solvind mitt på dagen för att löslongera eller gå en promenad med henne. Rida orkar jag inte. 


Hoppas att jag blir bra snart så att jag kan gå till skolan för jag missa så sjukt mycket när jag är borta :(


Vill ni läsa om något speciellt imon? :)



Finns det fortfarande intresse om att jag lägger upp filmen från hopptävlingen? :)



Kommentarer
Alexandra

Lägg upp film :D

2011-10-05 @ 21:32:42
URL: http://uddatjejer.blogg.se/
Jossan Persson

Tycker jag du ska göra:-)

2011-10-05 @ 23:07:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0