Hej på er

Hej på er, det var någon vecka sedan jag skrev här, det är inte så mycket som hänt det senaste...

Solvind orkar jag inte med för hon bara håller på att bråka så hon har stått i snart 2 veckor men jag får väl ta mig ett ryck nu i helgen och rida en sväng i paddocken på henne.


Nästa vecka så har jag prao, jag och min kompis Sanna ska praoa på The Body Shop i Nils Ericsson Terminalen hela veckan förutom på torsdag då jag och Jenny ska besöka Ester Mosessons Gymnasium.

Och vecka 44 är det lov vilket är jäkligt skönt och då ska jag försöka rida Solvind så mycket som möjligt.


Jag kommer inte ihåg om jag sagt till er men filmerna från hopptävlingen är borta så den kommer varken ni eller jag få se igen och det stör mig för jag ville ha det som ett minne men sånt är livet...


Nu ska jag dammsuga mitt rum och sen är det dags att kolla på idol

Vilken vill ni ska åka ut idag då?




Kommentarer
Josefine

hej, jag ser att du använder en bloggdesign från designbloggar.com. är det säkert att ladda ner därifrån eller har du fått problem med virus och så?

2011-10-21 @ 20:51:50
URL: http://josskarlsson.blogg.se/
Jasmin

Hoppas allt är bra med dig! Man har sina perioder med hästarna, så är det alltid. Bara att ta nya tag och köra på. De dör absolut inte av att stå, däremot får man oftast större problem om de vilar än om man håller igång dem.. Hade jag varit du hade jag hittat en medryttare som kunde rida henne typ 2 dagar i veckan, för då kan du rida de dagar du vill, men hon rör sig lite i alla fall. Vilket gör det lättare att kontrollera henne då hon gör sig av med all extra energi. =)



Solvnd behöver den dagliga mentala träningen för hon är en väldigt stark individ - ni passar hur bra som helst ihop och jag vet att du kommer vinna hennes fulla förtroende. Kämpa på gumman, jag tror på dig <3

2011-10-21 @ 21:26:33
Anonym

Hej! Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse# där så börjar jag följa dig! :)

2011-10-28 @ 19:58:21
URL: http://tinanj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0