Grattis Anna Hassö på födelsedagen!!

Jag vill bara berätta att idag så fyller terrängryttarinnan Anna Hassö 47 år :) Jag vill önska henne ett stort grattis!!

 

Kom ni ihåg då jag och Zelda var på AW ridlägret i skåne ? Då trände jag för henne och skit vilken duktig lärare ! Skulle inte tackat nej om jag fick chansen att träna för henne igen!

Och om NI får chansen att åka till AW så ta den!!! 


Iallafall, Stort Grattis till Anna Hassö, en duktig ryttare och en kvinna med sjukt fina hästar :D


Hoppas du får en bra födelsedag Anna!



Bild från google


Bild från google.



Kommentarer
malin

Hon är så grym :D

2011-11-14 @ 08:49:09
URL: http://www.mullesdrommar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0