Jag är krånglig!

Nu kommer ni säkert tycka att jag är sjukt jäkla krånglig men jag har ändrat mig igen med det här att börja blogga igen... Jag har ingen ork eller fantasi till att börja blogga igen.

Men det är en som skrev till mig på dayviews som jag ska prata lite mer med så får vi se hur det blir med att börja blogga med henne för det hade varit kul iallafall :)


Så bloggen kommer stå stilla tills jag hittat någon bra tjej/kille att blogga med.

Kanske slänger in något snabbt inlägg om tex vad som hänt i stallet de senaste eller om dagens ridpass. Förlåt att jag är så krånglig och ändrar mig hela tiden!


Ha det gött så länge <3!!




Kommentarer
Team Nyrk!

Hejsan, super fin blogg! :D

Kom gärna in till oss, följa varandra bloglovin? :)

kram Team Nyrk!

2011-11-09 @ 11:38:19
URL: http://teamnyrk.blogg.se/
matilda :)

Fin blogg! :)

2011-11-10 @ 16:32:01
URL: http://skogsrusset.soclog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0