Helgen

Egentligen skulle jag och familjen åka upp till årjäng för Fanny's halvsyster skulle döpas men jag kan inte följa med för det finns ingen som kan ta hand om Solvind i helgen.

Så på Lördag hade jag tänkt hoppa om det är hyfsat väder, blir en gymnastik serie hade jag tänkt mig. Behöver verkligen träna på det :) Eller om jag ställer upp 3 studs och en oxer ca 3 meter efter.

Får se hur det blir :) Ska även vara lite snäll mot mamma så jag ska dammsuga nedervåningen ;)


Jag hade ju utsläpp i dag så fixade även stallet på morgonen eftersom jag började halv 11. 

Hade tänkt rida men jag hinner inte det så ska göra det sen när pappa kommer hem för jag får inte rida om jag är hemma själv. 


Nu ska jag glo på tv en stund :) Kram på er! <3


Smakprov från i Söndags då Jenny var här och fotade mig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0