Byta blogg

Hej på er! Jag funderar på att sluta blogga på denna bloggen och börja på en annan fast att blogga med någon annan. Vet dock inte vem än men jag har vissa krav.


1. Ha egen häst/sköthäst/medryttarhäst/foderhäst.

2. Kunna göra snygga designer och headrar

3. Skriva vettiga inlägg så man inte bara skriver " nu ska jag till stallet"

4. Vara snäll såklart och jag ska kunna lita på dig som bloggare.


Uppfyller ni dessa kraven? Mejla då mig ;D


[email protected]


Skulle vara kul att starta en hästblogg med någon! Spelar såklart ingen roll om du är tjej eller kille :)



Kommentarer
Carro!

Jag skulle då vilja. Men suger på att uppdater och sätta mig och skriva långa intressanta texter. ;)

2011-11-03 @ 18:04:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0