"Många" Kommentarer

När jag frågade er om ni ville se bilder från skogen så fick jag 4 stycken :)

Så ska lägga upp någon dag när jag orkar och har tid. Fast kommer inte lägga upp alla för de orkar jag inte ^^

Men typ 5 stycken eller något? :) Blev liksom typ 100 stycken :O

Jag och Johan ska snart gå ut till stallet och jag har bestämt mig för att löslongera Solvind idag :)

Om Johan orkar och har lust så kanske de blir några bilder ^^

Fast vet dock inte om de finns någon laddning på kameran men de får vi hoppas ^^


Nu ska jag byta om, äta något snabbt och sen stallet :D

Kram på er <3


Saft är alltid gott :)<3



Kommentarer
Madeleine Johansson

SV: Haha vilka lindor? :)

2011-05-02 @ 19:38:43
URL: http://showjumpers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0