Längtar så jag dör!

Lägger in en snabb bloggning ifall jag inte hinner blogga när jag kommer hem ^^

Just nu sitter jag och kollar på bloggar fast snart ska Johan köra mig till skolan :) 

Snäll man får vara <3


Just de, min kamera kommer snart :D Snacka om att jag är glad då eller!!

Än har jag inte hittat någon som vill köpa kameran men Johan är intresserad fast han har inga pengar än fast om han har typ 1000 så kan han ju lägga handpenning :)


Nä nu måste jag göra mig klar för att åka till skolan. 

Bloggar kanske sen, får se hur de blir med de ^^


Denna bilden tog jag när jag löslongerade henne i helgen samma dag som när vi va i skogen.

Har fler bilder från löslongeringen ^^



Kommentarer
Citho

Verkar vara full fart!

2011-05-02 @ 09:53:45
Claudia

Fin bild :)

2011-05-02 @ 21:33:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0