Ingen lust

Jag vet att jag har varit skit kass på att blogga det senaste men har inte haft tid och inte kommit på något att blogga om ^^

Jag har inte gjort något med Solvind på flera dagar men har verkligen inte lust pga hon håller på att jävlas hon lyssnar inte på och det går aldrig bra att göra något med henne :(


Ibland har jag seriöst lust att sälja henne men jag vet hur ont det skulle göra om jag gjorde de.

Men jag får försöka stå ut med henne...


Idag ska jag btw åka och klippa mig :)

Mitt hår är slitet till tusen, ändå va de inte så längesen jag klippte mig :S


Ialllafall, nu ska jag äta frukost och sen så ska jag sminka mig.

Ni undrar kanske varför jag inte är i skolan men det är så att jag hade ju feber i veckan så det är inte så jätte smart att göra det som typ halva skolan ska göra. 

Dom ska springa runt kyrkan, jag vet inte rikitgt hur lång de är men kanske 6-7 km eller nåt ^^


Nu drar jag <3 Kramisar :)




Kommentarer
Citho

Det är bara att fortsätta träna henne, ge inte upp! Tänk om jag låtit Robin vinna alla de fighterna vi hade, vilket monster han hade blivit då!!!

Vi ses i em!

2011-05-06 @ 09:03:41
Elin

kolla gärna och kommentera min blogg =)

2011-06-02 @ 11:22:44
URL: http://teamee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0