Dags att ge upp?

Idag kom Solvind till slut när jag ropade på henne... Jippi -.-'

Hon va helt cp och sprang på mig ryckte i grimmskaftet så hade knappt någon kontroll över henne så jag släppte henne i paddocken som jag inte borde gjort....

Hon lyssnade inte på mig som vanligt... Jag hade räknat med att de skulle ta typ 15 minuter men de tog fan 40 minuter!! -.-'


Jag blir så jävla less, så fort jag närmade mig henne så sprang hon iväg och då rann bägaren över. 

Då bröt jag ihop jag la mig ner i sanden och bara grät. Jag hatar henne just nu seriöst.

Allt jag gör med henne går åt helvete.


Jag ska kolla med mamma om hon typ kan ta stallet i typ 1 eller 2 veckor för så fort jag ser Solvind blir jag sur typ... Ni tycker säkert de låter löjligt men blir så less på henne. 

Och mitt tålamod är inte det bästa så jag klarar inte av speciellt mycket förrän jag blir riktigt sur.


Jag har verkligen go lust att ge upp och sälja henne eller något. Jag är 100% seriös.


Nu ska jag duscha och efter det sova... har ingen lust att gå till skolan resten av veckan.

Kanske ska vara "sjuk"?



Kommentarer
Alexandra

Förstår att du vill ge upp, men gör inte det! Att ge upp lämnar inget till. Jag hjälper gärna till med henne.

Hon kanske behöver träffa nån annan ?

2011-05-16 @ 22:45:59
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Helena H

Emma ge inte upp vad du än gör!

Du har kommit jättelångt och jag förstår om du vill ge upp men det finns alltid upp och ner gångar i livet. Just nu kanske det är en väldigt lång nergång men jag lovar det kommer en uppgång!

Jag tycker du är jätteduktig som har kommit såhär lång så ge inte upp!! ;D

2011-05-24 @ 17:10:52
Anonym

hon kanske skulle behöva ha en hästkompis.. kan vara drf hon håller på som hon göt för hom behöver sälskap, hmm.. tänkt på det ?

2011-05-30 @ 22:54:43
Melina

sv: hihi tack :D jorå såklart, ska träningstävla till veckan så då kommer det film :D

2011-06-07 @ 19:49:14
URL: http://humlidumli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0