Älskar Henne <3

De senaste har jag löslongerat Solvind väldigt mycket. Först skickar jag ut henne på spåret så hon får springa där och sen ställer jag mig eller sätter mig med ryggen mot henne och väntar på att hon ska komma fram till mig. Men inte för nära för jag har min bubbla och hon har sin.

Närkamp är inget vi gillar. Hon lyssnar jätte bra på de =) 

Det har blivit mycket bättre de sista veckorna faktikst. 

Fast får väl ta och rida henne någon dag också ^^

Funderar även på att löshoppa henne någon dag :D Kanske inte så högt men kan va en kul grej bara.


Nu ska jag göra läxa och snart är det väl dags att äta också. 

Och vid 6-7 tiden ska vi åka till Kungälv och hämta min moppe :D

Gött som fan!


Bild från när vi va i skogen.


Vill ni se mer?

Minst 3 kommentarer (och Alexandra de hjälper inte att du skriver 3 ;D<3)



Kommentarer
Carro

Kan du inte filma och lägga upp videon när du tränar med solvind? :)

2011-05-01 @ 17:50:28
Citho

Fortsätt träna ska du se att det bara blir bättre och bättre!

2011-05-01 @ 19:11:14
Anonym

jag vill se mer :D

2011-05-01 @ 21:26:15
Anonym

Jag behövde inte skriva någon om jag inte ville men nu vill jag se bilderna, så jag kommenterar :D <33

2011-05-02 @ 12:48:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0