Städat rum

NU är mitt rum städat och dammsugit :)

Mamma kom in och sa "Vad fint det bev" :S Det ser ut som det brukar


Just nu sitter jag i bäddsoffan men datan i knät ^^

Har otroligt tråkigt bara... Hade tänkt gå ut och pyssla med Solvind men jag orkar inte byta kläder och jag vet inget vad jag ska göra med henne bara "/


Johan har ingen mobil på ett tag... och det är rätt jobbig för att då kan jag inte få tag på han om det är något. Och jag är sms beroende så kan inte smsa han när jag har tråkigt så har lite halvt panik just nu xD



Kommentarer
Alexandra

haha du smsar med mig när jag inte har några pengar ;) <3

2011-03-18 @ 20:14:39
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0