Sorry

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft ork eller tid för igår var jag på moppekurs och kom hem sent, när jag kom hem från de så hade jag en skit lerig häst i stallet som var tvungen att bli avborstad. Bara det tog typ 1 timma eller nåt :S

Men jag har ingen lust att blogga om nåt för jag vet inte vad jag ska blogga om och så är ni dåliga på att kommentera =(


Johan fyllde 17 år idag också :) Grattis till han <3, Jag har länge velat ha Spotify premium och så när Johan kom hit sen så hade han köpt en månad med premium till mig :D Blev glad ^^


Idag fick jag tillbaka ett Engelska Prov som vi gjorde för ett tag sedan och på det fick jag VG :D Så då blev jag ju såklart glad för det också ;) Fast jag har ju inte direkt varit en solstråle idag eftersom jag ahr varit trött som in i helvete!! Men det ska jag inte tråka ut er med...


I helgen kommer några vänner från Årjäng ner :D Fanny,Emmy och deras pappa (Gadden som han kallas) Det ska bli riktigt kul, längtar verkligen.


Just det, imon är jag ledig ;D Det är nämligen studiedag imon på min skola så det är lite soft för då kan jag vara i stallet en stor del av dagen. Kanske putsa Solvind's träns eller något? Fast.. måste arbeta på en inlämning om Ergonomi som ska vara klar på Onsdag så det kan vara bra att bli klar med den.


Jaja, nu ligger Johan och halvsover så jag får väl krypa ner bredvid honom.


God Natt<3 Bloggar kanske imon ifall jag orkar och har tid det vill säga :)


Kram på er <3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0