Överraskningen!

Nu ska ni få veta vad överraskningen va som jag pratade om för någon dag sedan :D


Jag oh Johan ska förlova oss den 10 Maj :D Jag är jätte glad och längtar jätte mycket dit <3

Några av er tycker kanske vi är för unga, att det är löjligt och så vidare men vet ni vad? Det skiter jag i för vet ni varför? Det är mitt liv!


Vi har inte köpt ringar iallafall eftersom det är typ 2 månader kvar men de går hyfsat fort :)


Nu vet ni de iallafall... Många kanske redan vet de för jag har skrivit de på min facebook och jag kan säga att det är MÅNGA som har kommenterat den bilden xD 

Fast det är ju bara  roligt egentligen :)


Kram på er! :)





Kommentarer
Alexandra

och om ni gifter er så ska jag få vara tärna :D

Annars kommer jag inte ens på bröllopet ;) <3

2011-03-01 @ 22:25:17
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0