Massor att plugga

Nu har jag massoar att plugga på -.-' No saken ska vara klar men fattar ingeting och så har jag so prov imon och har inte hunnit träna...

Känns ju jätte ljust, kommer få IG såklart.. Jag som vill vara ute och rida fast det får jag inte och kan inte. 


När väl snön och isen är borta i paddocken så kan jag inte träna Solvind ^^

När jag är frisk så ska jag sätta igång henne så jag kan åka på löshoppningar och tävlingar om ett tag.


Just det, snart är det dags för det första teorilektionen inför moppekörkort :D Mamma anmälde mig för bara någon dag sedan.

Fyller år om lite mer än en månad nu :D

Längtar verkligen tills jag blir 15 och får besämma LITE mer över mig själv ^^


Nu ska jag ta och plugga lite, bloggar mer senare.


Kram i vårvärmen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0