Läkaren... igen

Nu ska jag snart åka till vårdcentralen... igen -.-' Det är mycket troligt att jag har öroninflammation.

Inte kul... jag har varit hemma från skolan idag eftersom det gör så ont.

Johan kom förbi en stund förut för att hämta sin laddare som han hade glömt här igår. 

Då hjälpte han mig lite i stallet också :) Johan är så snäll ^^


Just nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma ska komma så att vi kan kolla upp om det verkligen är öroninflammation så att det inte är något annat som kanske är farligt...


Bloggar senare <3 

Kram på er <3




Kommentarer
Alexandra

jag tror jag vet vad det är...

Din hjärna försöker fly i panik ;) haah nä skoja bara, hoppas du blir bättre ! <3

2011-03-07 @ 15:21:18
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0