Kvinnodagen & Semledagen!

Ja idag är det ju då kvinnodagen och semledagen :D Då tycker jag att alla kvinnor är värda lite extra idag ;) Kanske en extra semla? haha...


Idag i skolan var det hur tråkigt som helst... som alla andra dagar *host* men idag var det extra tråkigt. Fast fint väder var det :) köpte faktiskt en Piggelin :D gud vad gott det var! :) 


Det var så länge sedan jag åt en glass :) Men snart är det sommar och då ska jag äta massa isglass ;)

Just det, idag hade jag mina nya klackskor i skolan :) Många sa att dom var jätte snygga. Shit va sköna de va :O Det va hur gött som helst att gå i dom en hel dag. Fick inte ens ont i fötterna som jag brukar få bär jag går i klackar ^^


Hur har eran dag varit? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0