I väntan på paj

Just nu slappar jag i sängen, ny duschad och allt :)

Men det som är lite mysigt är att mamma står i köket och lagar blåbärspaj :D 

Det är inte helt fel en lördag kväll =)


Eller vad säger ni?


Idag gick jag en promenad med min fina tjej :)

Det uppskattade hon :D

Vi joggade lite hon och jag en liten bit, 

Jag kan säga er att en stor brun sak som heter Solvind gillade att springa och passade på att försöka öka lite då och då ;)


Ska kanske göra det imon också eller så longerar jag istället?

Jaja, vi får se hur det blir med det imon :)



Kommentarer
Alexandra

kan inte du försöka få upp Johan o Rida någon gång och ta kort? Snälla, jag har inte sett honom på en häst på 4 år och han är verkligen en bra ryttare ! :) <3

2011-03-05 @ 19:45:11
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0