Det hostas på

Ja, då var det att bli hemma idag också -.-' Börajar tro att jag har lunginflammation...

Hoppas jag blir frisk snart... Iallafall till helgen för då kommer massa gäster för att pappa fyller år ^^.

Idag är det inte lika fint väder som de har varit de senaste 2 dagarna men vi får hoppas att de inte blir regn eller snö för jag är trött på sånt väder nu, snön är så gott som borta överallt redan.


Idag ska jag inte göra något typ förutom åka med mamma till gråbo så att de på praktikplatsen kan fylla i min lapp och så ska vi hälsa på Zelda om mamma hinner :) 

Saknar henne verkligen <3 Var längesen jag träffade henne.

Jag ska kolla med Jennifer om jag kan få rida henne någon dag också. 

Skulle vara roligt.


Nu ska jag kolla facebook lite <3

Hörs senare, får hoppas att Johan ringer sen, han ringde inte igår....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0