Bara städa

Usch hela dagen kommer jag få städa en massa -.-'

Gästerna kommer inför förrän vid 8 eller 9 ikväll men vill kunna vara klar tills dess.

Fast har inte någon jätte stor lust att städa, jag ska:

Röja på rummet

Dammsuga rummet.


Och det kommer ta LÅÅÅÅÅNG tid, man kan tro att en bomb slagit ner i mitt rum xD

Men jag får väl skylla mig själv som inte plockar in kläder och städar efter mig.

Lat? Jo, tack jag vet ;)


Och jag har heller inte gjort färdigt No arbetet som jag skulle gjort igår kväll men Solvind behövde motion...



Kommentarer
Alexandra

då är vi lika :D

Så fort vi får rena kläder så slänger vi dom på golvet;D <3

2011-03-18 @ 13:48:35
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0