Tacopaj!

Idag har det verkligen varit sjukt bra väder. Jag och Johan har varit i badat i en sjö som heter hollsjön, det var hyffsat varmt faktiskt =).


Var ute och solade förut men de var i ca 15 minuter eller något. Men lite skillnad blev det kanske? :)

Nu ska jag hjälpa min kära mor med middagen. Vi ska ha tacopaj! Mumma!


Och efter det så ska kanske jag och Johan åka och kolla när Oskar och hans kompisar kör cross.

Blir kanske bilder, vill ni se isåfall?


Får väl ta mig ett ryck när det är svalt senare och rida S. Har inte ridit henne riktigt på länge nu men har ingen ork. Det är varmt hela dagarna och så har jag ingen fantasi på vad jag ska göra liksom :(

Tråkigt när det är så... Eller hur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0