Regn regn och mera regn...

Det bara regnar och regnar ! Blir så less på detta, jag hade ju tänkt hoppträna Solvind idag men de sket ju sig direkt. Om jag har riktigt tur så slutar de regna snarast så kanske jag kan rida i eftermiddag. Hoppas hon har torkat tills dess.


Senare ska jag ut i stallet för att tömma Solvinds box. För när hon va inne igår så sprang hon runt jätte mycket och så har hon pissat och skitit ner hela boxen -.-'. Svinig häst man har...

Så de får jag göra sen, kanske borde städa rummet också? Det är stökigt och så har jag dammrått farm under sängen ^^


Nu ska jag ner och äta frukost ;D





Kommentarer
Alexandra

Åååh, hur mkt kostar inträdet till dammråtts farmen? :D <3 haha

2011-06-20 @ 13:17:11
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0