Min otroligt roliga dag!

Som jag sa tidigare idag så hade ju Jag, Emelie och Sanna tänkt åka till en sjö och äta jordgubbar.

Men eftersom de va så dåligt väder idag så kom vi på idén att åka hem till mig med jordgubbar och kolla på film :)

Men eftersom ljudet hackade som fan när vi skulle kolla film så kollade vi på tv istället :) 

Det funkade lika bra de, eller hur tjejer?

Jag är skit nöjd med dagen :) fast skulle hellre velat att de skulle vara badväder.


Johan är just nu påväg hem från sitt sommarjobb, han ska komma hit senare. Troligtvis sova över.

Gud vad skönt det är med sommarlov! Fast de skulle ju inte skada om de var lite mer sommarväder än blåsigt, kyligt och regnit.

Eller vad säger ni?


Lite senare ska jag nog rida eller om jag kanske löslongerar? Jag får se hur det blir med de. Antagligen blir det väl löslongera då jag känner att jag inte rikitgt har någon fantasi vad jag ska göra.

Måste hitta någon som jag kan träna för, någon utbildad ridlärare. Helst inom hoppning..


Random bild där ja xD



Kommentarer
Citho

Har du inget att göra kan du väl bada i karet.... :))

2011-06-17 @ 17:26:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0