Lite mer än 1 år!

Idag har jag haft min blogg i 1 år och 5 dagar! Coolt va?


Såhär skrev jag i börja:



"God morgon alla =) 

Idag regnar de här i Gbg inte okej asså! Hade tänkt att ta en ridtur på Zelda med de gick ju åt skogen såklart =( Hoppas de blir bättre senare.
Sen kommer Johan också =D (Min kille) Han har varit på lan med sina cross kompisar läs gärna deras blogg: http://www.retardracing.blogspot.com/

Nej nu ska jag gå o få i mig lite frukost/Lunch =D
Ha de bra tills nästa gång =)

See You Later Alligator! =)"


Märker ni någon skillnad på hur jag skrev då och hur jag skriver nu eller? ;D

Förr skrev jag o istället för och.

Skrev också e istället för är...


Har utvecklas ganska mycket i skrivandet eller hur? ;D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0