Hur vi träffades

Just nu har jag sjukt tråkigt. Fast om man kollar på klockan så borde jag ju egentligen sova men jag orkar inte xD Så jag tänkte berätta hur jag och Johan blev tillsammans :)


Hur jag blev kär i han kan jag ju börja berätta om.

Det var när jag gick ur 6:an, jag höll på med min mobil tror jag och helt plötsligt går vi in i varandra och jag blev skit rädd. Han frågade om de gick bra och jag var så chockad typ så jag kunde knappt svara. De var så pinsamt. De var då jag blev kär i han ^^


När jag började 7:an så blev jag en riktig stalker. Nästan lite överdrivet mycket...

Jag fick tag på han nummer, jag kunde hans schema utantill, jag visste vilken address han bodde på, jag visst vart han brukade gå, vilka han umgicks med och... ja ni fattar vad jag menar.

Jag hade ju sån tur att Oskar umgicks med han. 


Vi började smsa mycket han och jag. Så fort jag fick ett sms av han blev jag så sjukt glad, vissa förstår hur det är att vara nykär ^^.


Jag frågade Oskar om han någonsin hade varit kär i någon. Han svarade ja och såg lite fundersam ut och frågade vem jag var kär i. Jag berättade hur det låg till och han sa att de inte var någon idé att ödsla någon tid på honom eftersom han redan hade en tjej.

Trodde han verkligen att jag kunde släppa han? Nej! vi fortsatte att smsa och prata på Msn.

När han fick reda på att jag var kär i han var jag så nervös att jag undvek han i skolan för det kändes som om han kollade jätte mycket i skolan. 


Efter några veckor frågade han chans på mig och jag svarade såklart ja! :D

Han skrev snabbt efter att vi skulle testa hur de gick. Och ja... de har ju fungerat väldigt bra ^^


De va våran lilla historia då ^^ Hoppas ni orkade läsa min lilla "roman".

Ni kanske tycker det är detaljerat men det är det verkligen inte... tro mig ^^


Älskar Dig Johan <3



Kommentarer
Alexandra

VArför har jag inte fått veta att an hade tjej förre? :o jag är ju trots allt hans lillasyster!!!!

Haha det ed att stalls personer känner jag igen från mig ;) <3

2011-06-17 @ 05:29:57
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0