God Morgon!

Eller kan man säga det fortfarande? Jag vaknade för en liten stund sedan, trodde jag skulle vakna tidigare eftersom jag somnade vi 11. Men tydligen inte...


Idag har jag massa saker att göra. Mamma ska ha symöte här hemma och medans hon är på jobbet och ska handla så ska hjälpa henne med saker så slipper det vara så stressigt för henne.

Jag är allt en underbar dotter ^^ Okej... inte alltid.


Dagens sysslor:


  • Göra rent kattlådan
  • Ta ut lakan i uthuset (vi ska ha gäster i helgen)
  • Dammsuga rummet
  • Diska
  • Hjälpa mamma med maten när hon kommer hem
  • Och sedan stallet om jag hinner...


Så det är mycket som ska göras idag.

Inte okej :(


Äckliga flugor på min fina Solvind 

Konstig bild...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0