Gårdagens "Ridpass"

Jag var så sjukt trött efter jag hade löslongerat Solvind. Men shit vad bra de gick :D Jag ska berätta lite vad vi gjorde.

Jag byggde upp lite hinder. Fast vi har inte så många hinder så jag får möblera om dom hela tiden ^^
Iallafall så hoppade hon en oxer, räcke, trippelbarr och lite sånt. 
De tyckte hon va kul! I slutet så byggde jag upp 3 studshinder på typ 50 cm :) Hon hoppade de utan probem :)

Hon var sammarbetsvillig hela passet. När jag satte mig ner kom hon in till mig :')
Är så stolt över min polle plutt <3

Vi höll på ganska länge men det märktes knappt att hon var trött xD
Sen gick jag över hinderna när dom var 30 cm höga. Då gick hon efter mig :D Jag blev så himla glad.


Jag behöver iallafall inte ha någon ångest efter de jag åt igår xD Sprang runt som en dåre i paddocken!


Bilden är inte från igår ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0