Fortsättning på: Dag 19- Ett annat ögonblick

Alexandra http://ssandrasverds.blogg.se/ tjatade så mycket om att jag skulle berätta om hur vi träffades. Och eftersom jag har så tråkigt tänkte jag skriva om det nu.


Det var sommarlov för en massa år sedan. Kom inte riktigt ihåg när men på ett sommarlov iallafall.

Pappa hjälpte till att bygga ett dagis nära Johan's hus (där han bor nu).

Pappa ringde mig och tyckte att jag skulle cykla dit så jag gjorde de. Då var Alexandra's morfar där och sa att jag skulle leka med hans barnbarn och hennes kompis.

Så han ringde till Alexandra och sa att jag skulle komma upp.

Så jag cyklade dit. Detta var hemma hos Lovisa Henriksson. Dom höll på att hoppa studsmatta så jag hoppade med dom. Vi lekte och blev vänner direkt... ingen var blyg eller försökte frya mig ute.


Vi hade jätte roligt, jag och Alexandra bytte nummer och efter några dagar lekte vi igen. Hemma hos mig denna gången. Jag hade dockhus på den tiden. Så vi lekte jätte länge med det.


Men vi tappade kontakten då hon flyttade med sin mamma till Kungsbacka. Men när jag blev tillsammans med Johan så träffade jag henne igen eftersom dom är syskon.

Men jag visste faktiskt inte det i början xD.


Ja deta var historien om hur jag (Emma Johansson) och Alexandra Svärdstörm träffades <3

Älskar den ungen! Puss på dig!<3



Kommentarer
Alexandra

ofta inte du visste att jag o johan va syskon?

HAHA då måste du ha blivit förvånad när jag skrek på hnm första gången jag fick veta att han hade tjej och han prata med dig ^^

jag trodde han snackade med robin så jag skrek på hnm och så hör jag isabell som jag var med då bara: Alexandra jag tror han pratar med sin tjej Emma johansson.

o jag bara : :O

sen gick jag o typ bara : när blev dom ihop?

Isabell: för typ 4 månader sedan..

härligt att lillasystern får veta saker ^^

men iaf, menar du att du älskar mig eller johan ? (a)

hihi mig såklart ^^

älskar dig mig ! puss på daj ! <3

2011-06-30 @ 18:25:09
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0