Flippat ur!

Hej. Igår var min uppdatering sjukt dålig och de ursäktar jag över.

Skulle bara säga att min blogg har flippat ur totalt. Headern syns inte och alla inlägg lägger sig inte där dom ska. 

Så om ni undrar vart punkterna på listan är så får ni gå in på kategorin "25 dagar".

Hatar att blogg.se ska hålla på att krångla.


Jag skulle egentligen rida Solvind idag men eftersom de regnar lite från och till så får hon stå både idag och imon. 

Hon har varit väldigt trött dom senaste dagarna men de kan väl bero på att hon sover ute och då kanske hon inte slappnar av och så har vi kört ganska hårda pass.

Solvind mår nog bra av att vila några dagar ^^.


Nu ska jag städa mitt rum innan Fanny och alla andra goa människor kommer :D

Bloggar mera sen <3


Glad Midsommar! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0