Dagens Ridpass

Jag slutade ganska tidigt idag och var sjukt ridsugen så jag red ett ganska så lugnt pass på finaste Solvind.

Det märks på henne att hon börjar få muskler för nu kan gå i fin form även i kort galopp. Och de kunde hon verkligen inte för några månader sedan :D Verkligen stört kul när man märker skillnaden.


Jag hoppade även en liten kombination på olika höjder, jag började på cirka 50 cm och efter ett litet tag så höjde jag till typ 70. Det märktes att hon tyckte de va kul iallafall vilket är kul. 



Måste verkligen ha nya ridbilder känner jag. Hon är mycket mer musklig nu. 

Får tvinga Johan eller någon att fota. Och jag vet att min outfit är sjukt ful, det är även min sits.

Så va snäll att inte klaga xD





Kommentarer
Lovisa :P

Kan fota dig någon dag med min systemkamera ifall du vill =) Du kan skicka på sms ifall du vill eller inte =)

2011-06-08 @ 21:59:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0