Dagens Ridpass

Det gick ganska bra idag också :) Hon har varit väldigt trög i flera dagar nu så ska nog låta henne vila hela helgen.
Det kan vara ganska gött för henne. Vill inte köra slut på min lille plutt.

Jag filmade inte för jag visste typ att jag inte skulle få 5 kommerntarer. Jag fick 1 -.-'
det var från Alexandra. Hon kommenterar allt typ.

Ganska nöjd med ridpassat ändå om hon var trög. Hoppade idag med fast mer än igår, då hoppade jag typ bara 2 gånger.

Övade också mycket på övergångar mellan galopp och trav. Problemet är att hon ofta springer in i galoppen och springer ur galoppen så de måste vi träna bort :)



Hon ser sjukt sur ut på denna bilden xD


Kommentarer
Alexandra

Du vill ju att man ska kommentera ? :O

Och då gör jag det :D

Fast du suger på att kommentera min blogg ;D

2011-06-22 @ 23:15:28
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
KarolinaWestberg

fiin design! saknas bara en header ;)

e de din egna häst ? :)

2011-06-24 @ 09:52:54
URL: http://www.gotlandsryttaren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0