Dagens "Ridpass"

Jag löslongerade henne idag igen ^^ Men eftersom hon stod igår för de var så dåligt väder och så har hon varit inne i boxen typ halva dagen eftersom de pissregnade.
Tyckte synd om henne som fick stå ute.

Men iallafall så gick det ganska bra idag, hon lyssnade hyfsat på mina signaler eller vad man nu ska kalla de.

Det ska tydligen bli dåligt väder imon igen så då kommer hon väl antagligen få stå igen...
Hatar när jag inte kan rida. 
Men antagligen så skulle de bli bra väder på tisdag och då ska jag nog hoppa studs :)

Solvind fick göra de idag när hon löslongerades hon hon tycker de är roligt iallafall :)



Detta va den första bilden jag tog på Solvind ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0