Dagens Ridpass!

Dagens ridpass gick inte som jag hade hoppats på...

Eftersom Johan skulle fota hoppades jag på att hon skulle sköta sig exemplasikt men nej då.

S höll på att slänga med huvudet och steppa hela tiden när jag försökte med dressyr så jag lämnade de bakom mig för en stund och hoppade ett hinder på ca 60 cm. 

De uppskattade hon mycket mer :) Och sen började hon böja på nacken utan att jag gjorde något så jag började jobba henne lite och hon svarade ganska bra på det :)


Även om de inte gick super bra så gick de ändå okej :)

Jag är nöjd med min polle idag <3


Här är ett smakprov från idag :) Ja, jag är medveten om att min sists är sjukt dålig.


Vill ni se mer? Då vill jag ha MINST 3 kommetarer :)



Kommentarer
Alexandra

Jaaaaaaaaaaa :D

2011-06-11 @ 16:14:08
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Carro

Bilder!!

2011-06-11 @ 22:00:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0