Dagen Ridpass!

I början av passet var hon sjukt grinig och ville verkligen inte jobba. Hon var trög och vägrade att gå. Så jag fick kämpa en stund och tillslut började hon gå så jag hoppade ett hinder och då blev det allt fart i henne xD

Efter jag hade hoppat första gången skötte hon sig gallant resten av passet! 
Är stolt över henne idag. Gjorde även lite tempoväxlingar i galopp. Det var ganska osmart av mig för efter de blev hon så himla stark så de va svårt att hålla imot framför hinderna.

Men hon lugnade ner sig efter en stund igen... Tur de.


Detta hoppade jag idag. Båda hinderna ligger på 50. 
Inte så högt men de är ju bara träning liksom.

Funderar på att filma en gång när jag hoppar någon gång.
Blir barar 1 hinder men ändå.

Skulle de vara kul? =)

Kommentera isåfall <3




Kommentarer
Citho

Filmer e ju alltid kul att se på .... :)

2011-06-21 @ 15:39:38
alexandra

ja det skulle vara jätte kul :D jag ställer gärna upp med att filma :D <3

2011-06-21 @ 16:22:50
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0