Dag 9- Mitt favoritminne (Inte hästminne)

Jag har massa minnen jag skulle kunna skriva.

Men de jag gillar mest var väl när jag och Johan kysstes för första gången ^^

Tänker inte skriva hur de va eftersom jag misstänker att de är sjukt ointressant för er att veta.


Men de är nog mitt favoritminne som inte är hästminne.

Hoppas de duger för er! :)<3





1 - Mitt hästliv
2- Mitt hästliv med min häst
3- Mitt liv utanför hästarna
4- Min bästa vän
5- En annan häst
6- Ett ögonblick
7- En vanlig outfit
8- Mina ridkläder
9- Mitt favoritminne(inte hästminne)
10- Mina rädslor
11- Min klass samt en skoldag
12- Vad hade jag på mig i dag?
13- Ett annat ögonblick
14- Mitt rum
15- En första bild på din häst
16- Detta saknar jag
17- Det här får mig att gråta
18- Innan hästarna
19- Ett annat ögonblick
20- Det här upprör mig
21- En första…..
22- Ett sista ögonblick
23- Stallet
24 – Min ryktlåda
25 – Min utrustning



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0