Dag 2- Mitt hästliv med min häst

Hur ska man förklara det? Jag rider Solvind mellan 4-7 gånger i veckan, det beror lite på hur mitt humör är och vad det är för väder. För om det är så varmt så får man rida på kvällen och det är svårt när det är skola nästa dag.


Jag har haft henne sen oktober. Kommer dock inte ihåg vilket datum, men den tiden jag har haft henne har vi utvecklas både hon och jag. 

När jag rider Solvind så gör vi olika saker varje pass. Ibland dressyr och ibland hoppning. Ganska ofta löslongerar jag henne också och det brukar gå bra.

Vi har inte ställt upp i någon tävling än men det kanske blir i sommar någon gång. Jag känner ibland att hon inte lyssnar på mig och då är det inte så skit kul att åka iväg någonstans.


Men efter denna sommaren hoppas jag på att vi lär känna varandra bätre :)

Jag hoppas detta dög för er :)



Min fina Solvind <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0