Dag 11- Min klass samt en skoldag

Det ända som finns att säga om min klass är väl att den är sjukt stökig och det är nästan aldrig en lugn stund.

Min klass heter 8C fast blir 9C efter sommaren och då hoppas jag att klassen är lite lugnare än vad den varit andra år ^^.


En vanlig skoldag... Hm... det är väl stökiga lektioner och sen så är det rast och då umgås alla med sina kompisar. I min klass så är det typ små "gäng" eller vad man nu ska kalla de.

Kan säga vilka som umgås med varandra


Först är det ju Jag,Emelie, Charlotte och Sanna. Vi är sjukt flummiga och har knäpp humor 


Sen är det Linda och Helena dom är typ som "mitt gäng" eller vad man nu ska kalla de


Och sist bland tjejerna är det Olivia och Alice, jag vet inte riktigt hur dom är för dom är inte på lektionerna så ofta men när dom är där så är det mycket skratt från deras sida ^^


Sen är de ju killarna då... men asså dom har inga gäng så som vi tjejer har. Tror alla umgås med alla.


Även om jag hatar vissa min klass så kommer jag ändå sakna vissa eftersom jag har gått tillsammans med dom ända sedan dagis tiden.



Här är mina fina tjejer från skolavslutningen

Vänster: Emelie

Mitten: Sanna

Höger: Charlotte


 


1 - Mitt hästliv
2- Mitt hästliv med min häst
3- Mitt liv utanför hästarna
4- Min bästa vän
5- En annan häst
6- Ett ögonblick
7- En vanlig outfit
8- Mina ridkläder
9- Mitt favoritminne(inte hästminne)
10- Mina rädslor
11- Min klass samt en skoldag
12- Vad hade jag på mig i dag?
13- Ett annat ögonblick
14- Mitt rum
15- En första bild på din häst
16- Detta saknar jag
17- Det här får mig att gråta
18- Innan hästarna
19- Ett annat ögonblick
20- Det här upprör mig
21- En första…..
22- Ett sista ögonblick
23- Stallet
24 – Min ryktlåda
25 – Min utrustning


 



Kommentarer
Linda

Höhö dålig koll du har på våran klass.. HAHA

2011-06-29 @ 20:49:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0